Workshop vlechten

  • marina

    OPLICHTING

    wij hebben een workshop gevolgde in GROEDE in quiltshop "de parel '

    ga er niet heen!!!!!

    zij weet er niets van!!!

    het was een workshop “vlechten ”waar we € 35 voor moesten betalen en zij wist

    niet hoe het moest! we gingen zeer ontevreden naar huis. toen ik er wat van zei, zei ze “ik wens niet zo aangesproken te worden ”

    ik kwam er achter dat ze die zelfde workshop ook in heinkenszand gegeven had maar het toen ook niet wist.

    nu hoorde ik toevallig dat iemand uit dorst die workshop aan haar in groede gegeven had en ze dacht natuurlijk dat ga ik ook doen.

    maar dan moet je het wel kunnen!!!!

    wij zijn 35 euro armer en weten nog niets.

    wees gewaarschuwd, ga niet naar “de parel ”in groede.

    groetjes, marina

  • Lydia

    Vervelend Marina maar wat zegt de quiltwinkel er zelf van? Of is diegene die de workshop gaf de eigenaresse van de winkel en niet een gastdocente? Dat is mij niet helemaal duidelijk uit je berichtje.

    misschien kun je ze alsnog een beleefde brief sturen (met z'n allen) waarin jullie je teleurstelling op een nette manier aangeven en vragen om een oplossing…..want ik begrijp het wel dat je het hier vermeldt omdat jullie natuurlijk heel teleurgesteld zijn…..maar of dit de juiste weg is???

    Ik wens jullie toch nog een goede afloop en oplossing toe.

    groet lydia

  • marja

    Gelukkig hebben de twee duitse vrouwen die ook op de workshop waren inmiddels laten weten zich te distancieren van deze Marina.

    Als iemand wil weten hoe het echt gegaan is kun je me mailen dan zal ik uitleg geven over deze valse streek.

  • marja

    Marina, zoals ik weet heb je maar 25 euro betaald, heb je een platteau van de zaak meegekregen met het vlechtwerk erop en heeft mevrouw ruiterlijk toegegeven dat het even mis was gegaan en je had slechts nog plusminus 15 minuten werk thuis om het af te maken.

    Gezien de uitgebreide lunches die er ook nog gegeven worden zou ik me schamen om zo over deze winkel te spreken.

  • marina

    wat een minne streek zogenaamde marja, je bent geen marja maar de eigenaresse van de quiltzaak die de zogenaamde cursus gegeven heeft.

    de twee duitse vrouwen distancieren zich helemaal niet van mij maar zijn vreselijk teleurgesteld, ik heb er gewoon contact mee, en die uitgebreide lunch waren twee bolletjes, een met kaas en een met ham.

    we kunnen helemaal niet verder want niemand weet wat we moeten doen en zij nog het minste.

    marina

  • marja

    Beste Marina,

    Ik ben Marja en geen eigenaresse van de quiltshop, hier gelukkig bekend bij Mia de beheerder.

    Wil je zover gaan dat de email van de duitse dames hier gepubliceerd wordt, nee toch zeker , zou maar stoppen als ik jou was voor er een aanklacht tegen je ingediend wordt.

    Je zou slimmer zijn om contact op te nemen met de Parel en dit rustig af te ronden inplaats van onterecht te gaan kwaadspreken en ook eerlijk zeggen dat je korting hebt gehad dat mis ik ook in je verhaal namelijk en dat jullie het vlechtplateau gratis hebben meegehad.

    Verder laat ik je, mensen die de waarheid willen weten kunnen mailen.

  • Chantal

    Hallo allemaal,

    Wat ontzettend jammer dat er op deze manier met mensen omgegaan moet worden.

    Ik heb ook een workshop vlechtwerk gevolgd in Groede bij Rieta, en ik moet eerlijk zeggen, ik heb zo'n ontzettend leuke dag gehad!.

    Kan me voorstellen bij vlechtwerk dat ook een ervaren docent een fout kan maken.

    Daar blijven het ook mensen voor.

    Wat ik lees uit de andere reacties heeft de docent het ook perfect opgelost door korting te geven. Dus ik snap het probleem niet eigenlijk………..

    Chantal

  • Mia [beheerder quiltenpagina]

    Om er geen welles-nietes spelletje van te maken heb ik besloten om deze topic te sluiten.