Canada!

  • Marijke BG

    Vandaag heb ik me opgegeven voor een reis naar Canada. Pas in 2010. Samen met mijn dochter, die nu nog 18 is en dan 19 hoopt te zijn. Het betreft een reis van een jongerenkoor, waarbij ook ouders meemogen. Ik heb de kans maar gegrepen. We hopen de mennonieten te bezoeken en patchworkwinkels en veel meer. Maar de mennonieten en de p.w.winkels spreekt mij bijzonder aan!! Ik heb er zin in! Duurt nog wel even want DD moet eerst goed oefenen op het koor! Ik hoop me voor te bereiden op mijn manier. Wordt vervolgd.

    Groetjes, Marijke BG.

    www.patchymary.web-log.nl.

  • Francisca R.

    Gefeliciteerd Marijke! Dit is een geweldige kans en het gaat vast en zeker een prachtige reis worden.

    Ik hoop dat je veel foto's maakt, zodat wij een beetje kunnen meegenieten,

    groetjes,

    Francisca :-)

  • Astrid (Canada)

    Alvast welkom in dit heerlijke land.

    Waar in Canada gaat de reis naar toe?

  • Annelies van den Bergh

    Wat leuk dat je deze kans krijgt en pakt Marijke !

    Groeten,

    Annelies

    http://www.quiltsandsiggies.web-log.nl

  • D.v.d.Dikkenberb

    Geweldig dat je naar canada gaat,het is een geweldig land. Twee keer ben ik er geweest en ook beide keren een mennonietendorp bezocht, daar heb ik voor het eerst kemmis gemaakt met het quilten. Prachtige quiltwinkel ben ik geweest. Ikwens je veel plezier,pap goed op je geld. Groetjes Driesje.

  • clara

    Ook wij zijn er geweest in 2003, St Jacobs en omgeving, ook bij een mennonietenechtpaar gelogeerd in een B&B. Niet alle mennonieten zijn even streng, maar wat blijft was de ongelooflijke gastvrijheid waarmee wij ontvangen werden. Ook prachtige quiltwinkels bezocht. Ik wens je heel veel plezier! groetjes, Clara

  • Marjolijn vW

    Groot gelijk dat je die kans pakt. Wat een geweldig vooruitzicht. Leuk hoor. En de voorbereiding is alvast dubbel en dwars genieten.

    gr. Marjolijn

  • Marijke BG

    Hallo Astrid,

    De reis gaat naar Toronto, we verblijven dan op de campus van een Universiteit.

    groetjes Marijke BG

    www.patchymary.web-log.nl

  • Marijke BG

    Clara,

    Volgens mij bezoeken we dan ook St Jacobs.

    De voorpret is al geweldig, laat staan het zijn daar.

    Ik heb er zin in.

    Groetjes Marijke BG

    www.patchymary.web-log.nl

  • Mariëlle

    Hallo Marijke,

    heel verstandig dat je hebt besloten mee te gaan ! Het is een prachtig land, ik heb er mijn hart aan verpand. Ik ga deze zomer ook weer eens kijken ! Wel ruimte vrijmaken voor quiltstofjes……

    Alvast veel voorpret gewenst,

    Mariëlle