dit is echt niet meer leuk

  • elly aarts-vermeulen

    Ik heb iets besteld bij de stich cottage en nu blijkt dat de prijzen op de site niet kloppen. Ja, oke , bij nader bekijken staat er wel dat de prijzen worden aangepast naar andere prijzen, maar ik vind dit verlakkerij. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

  • jeannet( quiltingjeannet)

    Ik vind het wel een beetje erg slordig dat ze nog steeds met die oude website van Carla werken, en niet even, nee, al vanaf de zomer, dus die prijzen zouden ze onderdehand wel aan hebben kunnen passen dunkt me……….

  • Lydia

    Ik kan me voorstellen dat dit absoluut niet leuk is….ze zou de prijzen die op de website genoemd staan moeten aanhouden vind ik en niet ineens andere prijzen berekenen.

  • fien777

    je hebt gelijk…….het staat er wel boven maar het is o zo verwarrend.

    op de homepage staat er iets over aanbiedingen en dan ga je verder kijken en dan moet je verdomde goed opletten want dan kloppen de prijzen niet.

    het had idd allang aangepast moeten zijn…het weerhoudt mij ook ervan om serieus op de site te kijken

  • Annemieke

    Ook ik had stof besteld bij Stitch Cottage en na opnieuw een mail sturen met de vraag of de bestelling was doorgekomen (een maand later) bleek ook bij de prijzen verhoogd te zijn. Het staat wel boven aan vermeld maar je verwacht na 4 maanden dat de prijzen dan wel aangepast zijn, helaas niet dus ik heb de bestelling maar geannuleerd en hoop dat ze er wat van geleerd hebben. Een nieuwe winkel heeft altijd wel aanloop moeilijkheden maar dit was voor mij net te veel.

  • connysquilts

    Dit laatste lijkt me ook de oplossing voor Elly: bestelling niet accepteren want de info klopt niet. Alleen die opmerking dat prijzen worden aangepast is blijkbaar te onduidelijk, geeft geen indicatie waar je dan wel op moet rekenen qua prijs….In een (elke dacht ik) winkel is het dacht ik zelfs zo dat als voor het artikel een prijs op een bordje staat het daar ook echt voor verkocht moet worden.

  • naaimandje

    Volgens mij kunnen ze daar inderdaad niet omheen. Wat op het kaartje staat is de prijs. En “aangepaste prijzen” is een volstrekt onduidelijke vermelding waar niemand iets mee kan.

    Adriane.

  • sonja

    Ik denk dat de prijzen aangepast zijn. Nu zie ik geen kortingen meer.

  • Elly L.

    Dan is dit bericht dus duidelijk overgekomen. Want zoiets kost klanten.

  • Merle Ann

    Vreemd dat het zo lang moest duren. Nu kon het dus wekl ineens???

    Zelf heb ik het ook ondervonden, al een hele tijd geleden ( 2 maanden of zo).

    Mijn bestelling heb ik toen via de mail overlegd met de verkoper.

    Uiteindelijk heb ik een keurig stapeltje Yoko Saito stoffen gekocht voor een alleszins redelijke prijs.

    Merle Ann