hexagons

  • Dairoosy

    Hoi Allemaal,

    Ik ben tegenwoordig bezig met 1/4 inch hexagons, die hele kleine, vind het heerlijk om te doen, vooral als de kleintjes aan het spelen zijn.

    Nu vroeg ik me af als er meer mensen met deze mini hexagons bezig zijn, en als er evt mensen stukjes stof willen ruilen, Heb er maar hele kleine stukjes voor nodig om een bloem te maken, en wil deze vooral in roze tinten maken (gek he met een meisjes tweeling).

    Natuurlijk heb ik zelf veel roze stofjes en wil graag ruilen, Heb ook wel andere kleurtjes.

    Groetjes Dairoosy

  • Wilma Kuin

    Kan heel goed begrijpen dat het heerlijk is.

    ben ook met deze kleine bezig.

  • Marga

    Heb de malletjes wel al in huis ben er nog niet aan begonnen.

    Heb wel eventueel wat roze stof voor je om te ruilen tegen blauwe.

    Heb ergens gelezen {weet niet meer waar} dat de reepjes van een Honey bon {weet niet of het goed geschreven is} voor deze maat uitstekend geschikt is.

    Die zijn 1½ inch breed.

    Dan zou je aan een reepje van 1½ x 9 inch genoeg hebben { is 4 x 23 cm} voor 6 bloemblaadjes.

    Meestal doe je in het hartje een andere kleur.

    Als je interesse hebt mail me anders privé.

  • Marga

    Hoi,

    Dit is het resultaat van mijn hexagonnetjes verslaving:)

    Quiltgroetjes Marga

  • Simone van Schaik

    hoi hoi,

    helaas ik heb het hexagon virus al een paar jaar te pakken, ben nu bezig aan eentje met iets van 500 bloemetjes, die van mij zullen 0,25 inch zijn, ik zal eens kijken wat ik voor roze stofjes voor je heb.

    Ik neem zodra ik wat heb contact met je op.

    Oh ja ik heb een website gevonden waar je zelf je eigen hexagons kan printen, wat dikker papier in de printer en voila. zo heb ik al een paar honderd malletjes gemaakt :-)

    groetjes,

    Simone