tips gevraagd voor Newcastle/ Engeland

  • Christine S.

    Ik ga aanstaande maandag een dag met mijn zus naar Newcastle. Heeft iemand nog leuke tips voor die dag?

    Ik ben benieuwd(:P)

  • w.p.m.

    Ben verschillende keren in Engeland geweest voor vakantie en famileibezoek maar nog nooit in Newcastle.

    Tripadvisor heeft echter wel een forum over Newcaste : http://www.tripadvisor.co.uk/ShowForum-g186394-i420-o20-Newcastle_upon_Tyne_Tyne_and_Wear_England.html misschien staan daar leuke tips voor je op ?

    Groetjes en veel plezier daar, wpm

  • Marjolein O.

    Hoi, ik ben rond de kerst geweest, 1 grote tip is; Bereid je goed voor wat je wilt gaan doen en/of zien, want de dag is zeer kort! Ga je met zo'n boot, 's nachts en dan winkelen en dan weer terug? De douane is erg streng, wij waren pas om elf uur in New Castle en om half vier ging de laatste bus weer terug. En we liepen een beetje als “kippen zonder kop” rond omdat we eigenlijk niet precies wisten wat we allemaal wilden zien. Moet wel zeggen; op de boot zouden foldertjes liggen met leuek winkeltjes maar die waren er bij ons ook niet, ja, terug voor Amsterdam! :) Anders mischien er om vragen?

    Verder was het erg leuk, op de boot kun je je ook goed vermaken, maar wij hadden denk ik te hoge verwachtigen en daarom viel het tegen, maar ik zou als ik het weer zou doen een kaartje printen van de stad en kijken wat er te doen is in de straat en dan kun je gericht kijken. Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel plezier!

  • Erica V

    Misschien staat hier wat leuks voor je:

    newcastle

    In de linkerkolom kun je “activiteiten” selecteren die je leuk vindt, zoals shoppen of een museum bezoeken

  • Christine S.

    Hartelijk dank voor alle tips!

  • Marjolein O.

    Ik wilde net komen kijken, heb je het leuk gehad?