Stof gezocht van de serie Josephine van: French General?

  • Ietje

    Goedemiddag,

    Na heel lange tijd waag ik het er maar weer op: een berichtje op het nieuwe forum!

    Een aantal jaren  geleden ben ik begonnen aan de quilt Moulin Rouge uit het blad Quilt & Zo.

    Een aantal blokken heb ik gemaakt, maar door omstandigheden is het quiltwerk in de kast terecht gekomen en daar blijven liggen tot een paar weken geleden.

    Voor ik verder kon gaan met deze quilt, moest ik eerst weer het wiel uitvinden: hoe moesten de blokken ook alweer gemaakt worden; welke patroondelen moeten nog worden uitgesneden, enz.

    Helaas bleek dat ik van een paar stoffen te weinig heb gekocht; waarschijnlijk omdat ik er een paar stoffen uit mijn eigen voorraad aan toe wilde voegen.

    Nu alle blokken zijn gesneden, kom ik tot de ontdekking dat ik niet genoeg stof heb om de top vierkant te maken.

    (De blokken worden op de punt gebruikt, dus ik heb verschillende driehoeken nodig)

    Het gaat om de volgende stof van Josephine van ( voor zover ik weet ) French general:

    Beige ondergrond met licht roze-rode takjes en  kleine vogels.

    Kan iemand mij daar - uiteraard tegen vergoeding -  mee helpen of weet iemand een adres waar deze stof misschien nog te koop is?

    Afgelopen weekend ben ik naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest, maar ook daar heb ik deze stof niet kunnen vinden.

    Deze serie is uitgekomen in 2014: dus niet zo actueel meer….

    Heel graag jullie reacties!

    Fijne dag gewenst en vriendelijke groeten,

    Anjo L.