Wat zijn jullie jullie wimmetjes voor dit jaar??

  • Babette

    Hoi Iedereen,

    Hebben jullie een WIM voor dit jaar??? Work In Mind. Een nieuwe quilt of juist een die je af wil gaan maken.

    Ik wil een quilt gaan afmaken en die gaan insturen voor een wedstrijd, maar die moet ik eerst afmaken, niemand heeft het nog gezien. En als het goed is wordt ik auteur voor de Berninablog.

    Ik ben benieuwd naar jullie plannen, vertel me alles!!!

    Quilty Greets, BABETTE.

    BABETTE's blog

  • Babette

    Hoi Iedereen!!!!

    * Rian, ik ben benieuwd naar je Optische Ilusie quilt! en ik vind het super spannend om voor de Bernina blog te gaan schrijven. Het is alleen nog even wachten tot mijn account is aangemaakt, want ik heb al een stukje waar ik over kan gaan schrijven.

    * Oh Cora, laat het gewoon over je heen komen en begin aan Stevie's Garden gewoon stukje voor stukje, desnoods raadpleeg je Google. Ik denk dat de applicatie's niet te moeilijk zijn.

    * Nel, als het een FQ verjaardaglapjes ruil was geweest had ik mee gedaan. Ik hoop dat die kosten nog meevallen uit NL, het is hier in Italië heel duur geworden. Mijn Wimmetjes zijn ook UFO's…

    * Cathom, wat knap van je eerst al die quilts af werken. Ik heb ook nog het een en ander liggen, ik hoop dat ik toch ook aan meer dingen toe kom dit jaar!!

    * Erika een DMNAAS is ook niet leuk als die steeds groeit, ik hoop dat 'ie kleiner wordt dit jaar!!

    * Mieke, jij gaat veel leuke dingen doen dit jaar. Wat lastig dat er een fout zat in het patroon. Fijn dat het nu klopt en je door kan gaan en ook aan je DJ en HSH natuurlijk. 

    Ik hoop dat jullie ons lezers ook op de hoogte houden met foto's, want quiltsters zijn een “beetje” nieuwsgierig.

    Ik ben benieuwd wat de anderen nog gaan maken!!

    Quilty Greets, BABETTE.

    BABETTE's blog

  • Babette

    Hoi Iedereen,

    * Els, ik ben benieuwd hoor en vorig jaar heb je ook al veel afgemaakt!!

    * Jo, zo'n Carpal tunnel syndroom is niet niets. Ik ben benieuwd naar je quiltje in zijde. Prachtige stof, maar rafelen!!!

    * Yvon, die stoffen van DA heb ik nog niet gezien, ook de serie niet. Wel is de serie hier in Italië uitgezonden hoor ik, maar om dat nou gesynchroniseerd te kijken :(  dat lijkt mij niets! Dan mis je de sfeer. Bij mij wacht ook nog zo veel, ik probeer nu ook eerst dingen af te maken!!

    *Ina jij ook de beste vooral veel Quilttijd wensen voor 2015! Veel verleiding in mooie stoffen en patronen ook voor jou, ik heb daar ook vreselijk veel moeite mee, niet al die mooie stofjes te kopen!! 

    Heerlijk om van ook jullie dit gelezen te hebben!!

    Quilty Greets, BABETTE.

    BABETTE's blog