Mevr Hennie schrijft een bericht aan Anna:Auteur: Hennie (—.speed.planet.nl)
Datum: 09-11-2007 22:05
Het enige dat ik kwijt wil als reactie op uw topic: ik hoop dat het quilten u beter afgaat dan het Nederlands. En ik wil u dan ook als advies geven, meer te quilten en minder berichten te plaatsen. Uw stijl en uw gebruik van de Nederlandse taal is om te huilen.
MariaD: Dit moet ik toch ff kwijt hoor:U beledigd zomaar die mevr Anna in haar nederlands schrijven
dat is echt ( heb er geen woorden voor) wat erg vind ik dat,dat u dit doet !!!!
sorry,maar ik bemoei me nooit met “ruzies”maar dit gaat echt te ver!!! U mevr Hennie is om te huilen!
MariaD
wat ik duidelijk wil maken is dat u mensen bang maakt om maar iets te gaan schrijven,omdat ze misschien hun taal niet juist formuleren of schrijven.
dat vind ik echt heel erg,er zijn oude mensen die misschien moeite hebben met schrijven of woordblind zijn zoals ik,vreselijk en ik weet ook niet of ik OT of HP of weet niet wat bij dit bericht moet zetten,maar wilde dit toch ff kwijt!!! ik vind dat u uw excuses moet maken aan mevr Anna!!!
Ze hebben al gezegd dat quilten alleen voor de elite is en niet voor jan de arbeider,vraag me nu echt af of dat zo is met dit soort opmerkingen!Ik ben maar een dood gewoon mens met een Wao en misschien vele met mij!