Beledeging om de nederlandse taal?

  • mariad

    Mevr Hennie schrijft een bericht aan Anna:Auteur: Hennie (—.speed.planet.nl)

    Datum: 09-11-2007 22:05

    Het enige dat ik kwijt wil als reactie op uw topic: ik hoop dat het quilten u beter afgaat dan het Nederlands. En ik wil u dan ook als advies geven, meer te quilten en minder berichten te plaatsen. Uw stijl en uw gebruik van de Nederlandse taal is om te huilen.

    MariaD: Dit moet ik toch ff kwijt hoor:U beledigd zomaar die mevr Anna in haar nederlands schrijven

    dat is echt ( heb er geen woorden voor) wat erg vind ik dat,dat u dit doet !!!!

    sorry,maar ik bemoei me nooit met “ruzies”maar dit gaat echt te ver!!! U mevr Hennie is om te huilen!

    MariaD

    wat ik duidelijk wil maken is dat u mensen bang maakt om maar iets te gaan schrijven,omdat ze misschien hun taal niet juist formuleren of schrijven.

    dat vind ik echt heel erg,er zijn oude mensen die misschien moeite hebben met schrijven of woordblind zijn zoals ik,vreselijk en ik weet ook niet of ik OT of HP of weet niet wat bij dit bericht moet zetten,maar wilde dit toch ff kwijt!!! ik vind dat u uw excuses moet maken aan mevr Anna!!!

    Ze hebben al gezegd dat quilten alleen voor de elite is en niet voor jan de arbeider,vraag me nu echt af of dat zo is met dit soort opmerkingen!Ik ben maar een dood gewoon mens met een Wao en misschien vele met mij!

  • jannie w

    Mevr Hennie.

    Ik zou bijna een woord opschrijven wat niet door de beugel kan maar dat is mijn stijl niet dus doe ik het niet.

    Ik zal proberen om mijn reaktie in goed nederlands te schrijven, ik heb tenslotte 6 jaar lagere school doorlopen, u ook?

    Uw stijl kan echt niet door de beugel, uw kritiek op Anna is zo laag en minderwaardig.

    Met dit soort reakties hort u niet op dit prikbord thuis ,sommige dames zijn niet zo hoog opgeleid maar hebben wel moraal en dat kanj je van uw reaktie niet zeggen.

    Lieve Anna, alsjeblieft, trek het je niet aan en blijf gewoon schrijven zoals je gedaan hebt, je hoeft je niet te verdedigen, mevr Hennie heeft heel goed gelezen wat je bedoelde anders zou ze niet op jou reageren.

    Mevr Hennie, u hebt iemand beledigd en dat heeft niets met stijl te maken maar is laag bij de grond,bent u nu opgelucht?

    jannie w

  • martine

    Jongens waar gaat dit allemaal over?

    Kan het zo langzamerhand niet weer gezellig worden op het PB.

    Fijne Zaterdag. Martine

  • jannie w

    Ja ,dat vind ik ook maar mevr Hennie moet wel weten dat wij het er niet mee eens zijn dus voel ik me wel geroepen om te reageren en om voor Anna op te komen.

    jannie w

  • stofje

    Martine helemaal mee eens

    Het is ook telkens de zelfde die reageerd

    en anna trek het je niet aan

    en laten we nu doorgaan met waar het prikbord voor is bedoeld QUILTEN

    Doeiiii stofje

  • jannie w

    Stofje, dezelfde die reageerd heeft een naam hoor, ik heet jannie en ik blijf reageren ,mag dat?

  • stofje

    Hallo janny

    je hebt inderdaad een naam

    maar je word ook vervelend hou een keer op om de boel te blijven stangen

    erg vervelend

    stofje