Toch maar gemaakt (met foto)

  • Bianca

    Hallo daar.

    Een poosje terug had ik wat stropdassen in de aanbieding en daar heb ik ook iemand blij mee kunnen maken.

    Maar tussen de reacties zaten er ook twee met foto's van wat ik eventueel met die stropdassen kon maken, als herinneringsquiltje zijnde.

    Mijn man zag die foto's en vond dat wel heel leuk, ook voor zijn moeder. (de stropdassen waren dus van mijn pas overleden schoonvader) Dus voor ik alles weggaf, heb ik er toch nog een paar stropdassen uitgehouden en beloofd wat te proberen….

    Het is een heel gepuzzel geweest, maar mede dank zijn mijn EQ6 heb ik wat leuks kunnen bedenken. En bij deze wil ik graag delen wat het eindresultaat is geworden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

    (Hoop dat dat goed is gegaan, met de foto…. )

    Zien jullie hoe de kraagjes en de stropdasje los hangen van de rest?? Echt driedemensionaal werk!!

    Bianca

  • Annker

    Leuk geworden Bianca. Ik denk dat je schoonmoeder daar erg blij mee zal zijn.

    De losse kraagjes en dasjes geven het een heel speciaal effect.

  • Marie

    Oh wat is ie mooi, een leuke herinnering.

  • ineke

    wat zal ze dit een ontzettend lief gebaar vinden, ziet er erg leuk uit, gr, ineke

  • pauline

    Nou Bianca, dat is een waardevolle en mooie herinnering aan je schoonvader. Ik heb ook van de laatste stropdassen van mijn schoonvader een klein quiltje gemaakt voor mijn man en zwager. Maar die van jou is wel erg leuk met die losse kraagjes.

    Pauline

  • cuny

    Dat raakt toch altijd.

    Cuny

  • Rieke Siccama Lenos

    Ha Bianca, Wat goed gelukt dit drie demensionaal quiltje. Is het voor je schoonmoeder? Zij zal er vast heel erg blij mee zijn.

    Groet, Rieke

  • Jossie

    Leuk Bianca met die losse kraagjes. Heb je het quiltje gepatcht of geappliqueerd?Het originele quiltje was van mij. Ik had het zelf ontworpen en met overhemden van mijn overleden broer gemaakt. Ik voel me best vereerd dat je het leuk genoeg vond om ermee aan de slag te gaan en er iets eigens aan hebt toegevoegd. Ik hoop dat je schoonmoeder er net zo blij mee is als mijn schoonzus. Ik vond het heel emotioneel om eraan te werken en ook om te geven. Op dit moment ben ik bezig met een quilt van de overhemden van mij andere broer. Die wordt heel anders omdat ik meer materiaal heb. Ik hoop hem over 2 weken aan mijn schoonzus te geven.

    Gr. Jossie

  • marian v.k.

    Hay Bianca

    ik kan wel zeggen dat ze geweldig zijn geworden,

    terwijl je van deze alleen maar en foto had.

    Ik had iktussen tussen al mijn andere foto's een gevonden van een patroon,

    mocht je deze nog willen laat het even weten.

    ach wat je krijgt hem nu

    gr. marian v.k.

  • nynke den os

    hoi

    dit is 10 keer mooier dan een kussen.

    nynke