Toch maar gemaakt (met foto)

  • mary jense

    wat een fantastische herinneringsquilt.

    Ik hoop van de week ook een herinneringsquilt klaar te krijgen.

    gr. mary

  • Bianca

    Ik kan je het ontwerpje uit EQ6 mailen, maar de malletjes voor de

    overhemdjes lukt dus niet.

    Ik had al meerder vragen voor dit ontwerp gekregen.

    De malletjes kan ik uit printen met een globale werkbeschrijving erbij. Ik

    ben een beetje aan het experimenteren geweest en sommige dingen gewoon geprobeerd, zonder dat je dat terugvind op het ontwerp ofzo.

    Als je de malletjes (eventueel aangepaste maat als je dat wilt) wilt hebben,

    print ik ze uit en kan ik ze opsturen, met aanwijzingen hoe ik het in elkaar gekregen heb.

    Stuur je adres dan maar, daar ga ik vanmiddag en/of morgen mee aan de gang.

    Hierbij al wel vast dan het ontwerp, misschien heb jij daar al genoeg aan

    om dan verder te verzinnen

    hoe het in elkaar zit….

    Ik hoor wel of je nog meer wilt hebben.

    (Opm. beheerder: het patroon is in overleg met de betrokkenen verwijderd. Het patroon is ook te vinden in EQ6)

    Bianca

  • Jossie

    Ik ben hier helemaal niet zo blij mee. Het originele ontwerp was van mij en ik heb het met een speciale bedoeling gemaakt, n.l. dat ik iets origineels en helemaal van mezelf aan mijn schoonzus kon even. Dat het een keer zou worden nagemaakt was te verwachten, maar ik vind het niet leuk, dat dit met patroon en al zo open op het prikbord komt te staan. Het lijkt nu net of het idee van Bianca afkomstig is, en dat is niet zo.

    Gr. Jossie

  • Bianca

    Hoi Jossie,

    Sorry joh, zo had ik het nog helemaal niet bekeken.

    Ik vond jouw quiltje heel toepasselijk voor mijn schoonvader, maar heb er inderdaad express iets anders van gemaakt, mijn eigen ding aan gegeven, om het uniek te houden.

    Ik ben nu door verschillende mensen prive benaderd of zij het ontwerpje mochten hebben en daar zag ik eerlijk geen kwaad in..

    Hoe pak ik het nu aan om dat berichtje van mij met de ontwerpjes eraf te laten halen????

    Bij deze mijn excuses hiervoor. Het was echt niet zo bedoeld.

    Ik zal de dames die om het ontwerp hebben gevraagd ook aanschrijven en

    voorleggen hoe je erover denkt.

    Sorry

    BiancaJossie schreef:

    >

    > Ik ben hier helemaal niet zo blij mee. Het originele ontwerp

    > was van mij en ik heb het met een speciale bedoeling gemaakt,

    > n.l. dat ik iets origineels en helemaal van mezelf aan mijn

    > schoonzus kon even. Dat het een keer zou worden nagemaakt was

    > te verwachten, maar ik vind het niet leuk, dat dit met

    > patroon en al zo open op het prikbord komt te staan. Het

    > lijkt nu net of het idee van Bianca afkomstig is, en dat is

    > niet zo.

    > Gr. Jossie

  • Bianca

    heb de beheerder een mailtje gedaan, als het goed is wordt het er af gehaald

  • Jossie

    Hallo Bianca,

    Bedankt dat je het zo sportief opvat en het patroon hebt laten verwijderen. In eerste instantie vond ik het leuk, dat je het de moeite waard vond , dat heb ik je in mijn reactie ook laten weten. Maar dit quiltje is me dierbaar, zoals het jouwe jou dierbaar is. Dat is ook de reden, dat ik niet wil, dat het gemeengoed gaat worden.

    Excuses aanvaard en zand erover!

    Groetjes

    Jossie

  • yvon

    Bianca wat ik jammer vind is dat je de topic opent en iedereen het gevoel geeft dat het jouw idee was terwijl het een ontwerp voor een herinneringsquilt van iemand anders. Op zijn minst had je toestemming kunnen vragen en kunnen vermelden van wie het patroon afkomstig was. Dat laat een bittere smaak achter….

    Zeker ook voor degene die het ontwerp aanvankelijk heeft gemaakt …..Bianca schreef:

  • marja

    Niks origineel van Bianca, ze doet voorkomen alsof ze deze quilt zelf ontworpen heeft.

    Het is nagemaakt van een dierbare herinneringsquilt van een forummer die geen toestemming heeft gegeven om het na te maken en zeker niet om het patroon te publiceren.

    En dan nog net doen alsof je hem zelf ontworpen hebt bah

  • quilten.startpagina.nl

    Deze discussie wordt nu gesloten.

    Mia (beheerder)