Restjes bijzondere stof? Oproepje!

  • Miriam

    Hallo dames,

    Ik werk op een kinderdagcentrum met meervoudig gehandicapte kinderen. Nu zijn we bezig om voelkussens te maken. Deze kussens maken we in thema's, en de kinderen kunnen dan verschillende materialen voelen, zoals knoopjes, lintjes, maar ook stofjes. nu zijn we op zoek naar allerlei restjes stof, zoals glimmend, ribstof met kleine en grote ribbels, pailletjes-stof, pluche e.d.

    Alles wat maar een beetje apart voelt is welkom.

    Wie heeft er nog wat restjes over? We zijn al blij met een lapje van 10x10 cm, het gaat dus echt over kleine stukjes.

    Je maakt onze kinderen er erg blij mee.

    Als de kussens klaar zijn, zal ik een foto plaatsen, zodat jullie een idee hebben hoe zoiets eruit ziet.

    Je kunt me mailen voor mijn adres,

    Groetjes Miriam

  • Miriam

    http://www.michelkoene.nl/page.php?nodeId=53&artnr=S220K000

    Hier een link naar een voorbeeld van een voelkussen. Deze heb ik dus niet gemaakt, maar zo hebben jullie een beetje een idee.

  • juweliertje

    Hoi Miriam,

    Als je mij de gegevens mailt…

    Mijn emailadres is: juweliertje@gmail.com

  • Anja V.

    Hallo Miriam,

    Leuke voorbeelden van voelkussens op die site. Zou ook wel iets zijn voor mijn neefje. Ik duik deze week eens in mijn voorraadje “gekke lapjes”.

    Als je me je adres mailt kan ik je wel wat opsturen.

    Groeten,

    Anja V.

    quilting.anja@gmail.com

  • marja

    Hoi Miriam,

    Ik heb vanalles liggen, als je me een mailtje stuurt, kan ik met je overleggen wat je kunt gebruiken.

    Marja (Brabant) marja3164@hotmail.com

  • Annemie Rook

    Goed idee! Mail me jouw gegevens dan ga ik komend weekend wat voor je uitzoeken.

    Annemie Rook :-)

  • A.Smits

    ik heb mohair liggen om teddyberen te maken, als je dit kunt gebruiken mail me dan even.