Patronen van McKenna Ryan

  • Marrie

    weet iemand ook toevallig of er ook patronen van McKenna Ryan in Nederland te koop zijn.

    groetjes Marrie

  • Elly L.

    Bij Q-wish, zie de link Q-wish

    Wat zijn ze mooi he? Ik zit elke keer te kijken, zal ik het wel kopen of niet. Maar haar patronen lijkt mij best moeilijk. En ik ben met nog met zoveel bezig……

    dus toch maar even wachten.

    Ps Marrie, je kon aan je vorige vraag al zien dat het daar te koop was, want daar had ik het bij gezet

  • Marrie

    Hallo Elly, o, dank je wel hoor, ik had het niet gezien. Ik vind ze ook zo mooi en het lijkt mij ook heel moeilijk maar ik ga in januari op een Quilt cursus en daar zit ook applicatie bij, ik hoop dat ik daar wat kan leren. Ik denk dat ik toch maar 1 patroontje bestel om het te proberen. Het lijkt mij wel moeilijk om bijpassende stofjes bij te zoeken. Nog hartelijk bedankt hoor.

    groetjes Marrie

  • Marjan van P

    Marrie je zou het eens in de Quiltkelder in Putten kunnen proberen. Ik meen dat ik daar wel eens iets gezien heb.

    http://www.stoffen-babystudio.nl/quiltkelder.html

  • terenja

    Hoi,

    McKennay Ryan werkt met plakvlieseline en daarna werkt ze de stukjes af met de naaimachine. De stukjes zijn heel vaak veel te klein voor traditionele applicatie waarbij je een randje stof naar onderen vouwt.

    (needleturn of vooraf rijgen)

    Ik weet niet welke techniek van applicatie gaat leren. Maar voor traditionele applicatie is het nirt geschikt. (Tenzij je extreem gaat vergroten!)

    groetjes, Terenja

  • Marrie

    och, dat is jammer, ik wou alles met de hand appliceren, maar waarschijnlijk kan dat dan niet.

    groetjes Marrie

  • joke s

    Als je met plakvlieseline werkt, kan je het ook met de hand omfestoneren. (denk ik)

  • Marrie

    ja, maar van sommige patronen van haar zijn er wel hele kleine details bij (zoals bv. de boerderij) en ik vraag me af of je die wel met de hand om kan zomen.

    groetjesMarrie

  • lieny

    Heb je al eens gekeken bij de quiltpuzzel in Eindhoven,want daar heb ik veel patronen en pakketten van Mc kenna Ryan zien liggen.

    gr lieny

  • Elly L.

    Je zou het ook kunnen vragen aan q-wish of je het ook met de hand kunt appliceren. Zij geven namelijk ook de cursus voor het omgaan met de McKenna Ryan patronen.