OT; haakpatroon fiets gordijntje gezocht

  • Marjolein O.

    Hallo allemaal,

    Zoals jullie wel weten ben ik een paar maanden geleden verhuisd. Nu heb ik in de schuur een flink raam zitten, en nu zei mij iemand die langs kwam; er bestaat een mooi haakpatroon van een halve fiets op het gordijntje! Maar natuurlijk kan ik het nu nergens meer vinden, en zij ook niet, en het lijkt me zo leuk!! Is er toevallig een quiltster die weet wat ik bedoel en die het ergens heeft liggen?? Ik zou het zo leuk vinden om te maken, er hangt nu nog een oud rafelig gordijn van de vorige bewoonster, maar ik heb mijn zinnen op die fiets gezet dus iets anders kopen vind ik ook niks! :D

    Alvast bedankt!

  • Maria

    Hallo Marjolein dit moet je even bij het prikbord van het breien vragen,

    daar is vast wel iemand die het voor jou heeft.

    Groet Maria

  • Anjo L.

    Hallo Marjolein,

    Al ben ik al ruim 15 jaar “van het quilten” daarvoor heb ik samen met mijn moeder heel veel haakwerk gemaakt.

    De boekjes heb ik nog: zodra ik in de gelegenheid ben ga ik ook voor je op zoek, maar: zoals Maria al voorstelde: ook een oproepje plaatsen op de brei-pagina.

    Veel succes gewenst!

    Groetjes,

    Anjo L.

  • cobie

    hoi

    ik heb zo.n gordijn al jaren ophangen,het is zelfs aan vervanging toe,maar ik heb het patroon ook niet meer.

    zou het van het oude na kunnen maken.

    het heeft ooit in handwerken gestaan.maar dat kan al wel 20 jaar geleden zijn.

    gr. cobie

  • fien777

    het heeft idd ooit in een handwerken of ariadne gestaan.

    en die moet ik ook nog ergens hebben liggen.

    Maar ik heb er heeeeeeeeel veeeeeel dus dat wordt waarschijnlijk laaaaannnnnggg zoeken.

    Ik kijk voor je, maar mocht iemand anders het eerder vinden dan zal ik dat wel lezen hier

  • Marjolein O.

    Hallo allemaal,

    Bedankt voor de reacties! Ik zal het ook even op het brei-prikbord vragen, maar mijn ervaring is dat daar niet zoveel antwoord op komt. Vandaar dat ik het even hier geprobeerd heb. Gelukkig weten jullie wel wat ik bedoelde, want ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het eruit ziet, alleen dat het een halve fiets is! :D

    Als ik het patroon heb gekregen via de brei site laat ik het hier weten oke?

    En weer op de verkeerde plaats, ik leer het nooit! :S Maar de reactie geld wel voor iedereen! (:D

  • Rietje

    Ik ben daar ooit aan begonnen en het patroon had ik van iemand gekregen.

    Maar ik ben bang dat ik het niet meer heb als ik het tegen kom hoor je het meteen.

  • jane

    Op bordurenpagina staat ook deze vraag onder de noemer" haakpatroon, dd 21 aug 2009 daar kwam een reaktie op van een Ineke, www.ideekreatief.nl, die had toen het patroon.

    Misschien kun je er op deze manier aan komen.

    succes

    jannie

  • Marjolein O.

    Dank je wel Jannie! Ik heb Ineke een mailtje gestuurd.

  • Marjolein O.

    Hallo allemaal,

    Ik heb bericht van Ineke terug, ze stuurt me het patroon op, lief he??? Dus er hoeft niemand meer de zolder op! :D Bedankt voor alle reacties en tips, vooral natuurlijk Jannie, met de gouden tip! (tu)