quiltframe met je eigen naaimachine

  • Hieke

    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! Ik ben op zoek naar mensen die zelf een quiltframe hebben en mij een keer willen laten zien hoe dat gaat met je eigen naaimachine. Liefst Den Haag of omgeving. Alvastbedankt!

    Hieke

  • saartje

    Hallo Hieke,

    Ik heb sinds kort een quiltframe waar mijn eigen naaimachine op kan. Ik zag er best wel een beetje tegen op om ermee te gaan werken. Afgelopen week ben ik bezig geweest en ik ben eigenlijk Apetrots. De eerst quilt is klaar en dat binnen een dag !!(opspannen/quilten). Ik ben heel tevreden al zie ik best een aantal schoonheids foutjes.Ik moet nu b.v. regelmaat zien te krijgen in de steken.Jammer dat je “zover” weg woont, anders zou ik zeggen kom eens langs.Ik woon n.l.in Sneek.

    Wil je meer weten dan hoor /zie ik het wel.

    vr.gr. Saartje

  • connysquilts

    Je kunt ook op mijn blog kijken, even 1 berichtje terug scrollen en je ziet een quilt die ik op mijn frame gequilt heb en ik leg uit hoe het werkt (klik onder het berichtje op de link “quiltframe” en je krijgt al mijn stukjes hierover te zien)

    succes conny

  • Hieke

    Hallo Saartje,

    wat goed dat een quilt in 1 dag klaar is! Inderdaad hartstikke snel. Jammer dat Sneek enDen Haag niet vlakbij elkaar zijn, anders was ik even langsgekomen!

    Welk merk heb je? En als ik het mag vragen: hoeveel kost zo'n frame?

    groetjes

    Hieke

  • Hieke

    Hallo conny, als ik je op de foto bezig zie, ziet het er hartstikke makkelijk uit ;-). Ik zag dat je een quiltframe van meeuwmeubel hebt. Is dit makkelijk in gebruik en is deze eigenlijk ook als handquiltframe te gebruiken.

    groetjes

    Hieke

  • connysquilts

    Klopt, ik heb er erg veel plezier van, het gaat heel gemakkelijk!

  • angelique

    Hallo ik ben nieuw ,ik heb een quiltframe te koop ik doe er niks mee

    ik ga het liever met de hand 

     

    groetjes angelique