knisperdoekje

  • Hennie Landman

    Wie weet waar ik het knisper{ papier?] of wat er in zo n knisperdoekje zit kan kopen? ik wil ze zelf gaan maken als kadotje in 10 dagen mand,

    groetjes Hennie

  • Terray

    In de supermarkt, het zijn van die velletjes die ze tussen het vleeswaren gebruiken. Of een broodzak, ja die heb ik wel eens gebruikt daarvoor.

    Ik heb alleen geen idee of het dan nog wasbaar is!

    Succes ermee!

    Groetjes

    tertia

  • e.van Dun

    Volgens mij kan je er ook van dat doorzichtig inpakfolie voor gebruiken. Verkrijgbaar bij de Hema of Xenos.

    Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en dit zit volgens mij ook in die boekjes.

    Je kan ook een velletje bij een bloemist vragen.

  • Marja-Brabant

    Je kan ook een broodzakje of fruitverpakking met van die voor geperforeerde gaatjes gebruiken of een chipszakje waar je zelf gaatjes inprikt. Die gaatjes zijn wel belangrijk, weet niet precies hoe het zit, maar schijnt dat babies als ze dat in de mond stoppen er ook nog door moeten kunnen ademen. Misschien weet iemand anders hoe het precies zit. En zorgen dat het zakje/velletje mee vastgestikt zit, zodat het niet op kan proppen in het midden.

    Marja-Brabant

  • cecile

    en toch……het klinkt anders dan echt “knisperpapier”. Mijn kleindochter heeft het in een popje zitten, ik weet wat Hennie bedoelt. Misschien dat je eens bij een hobbywinkel moet informeren. Of naar een kringloopwinkel en dan zo'n boekje of poppetje verknippen voor jouw kunstwerkje!!

    succes,

    Cecile

  • Dairoosy

    Hoi

    Ik heb wel eens bakpapier gebruikt,

    Ook dit klinkt anders, maar geeft een leuk effect.

    Misschien een idee om juist verschillende dingen er tussen te gebruiken?

    Groetjes Dairoosy

  • Hennie Landman

    dames, hartelijk dank voor jullie reacties. ik ga ze maar eens uitproberen, en ga het in washandjes naaien met grote rijgsteek, en wat er dan gaat gebeuren in de was zie ik wel, en wat zal het meest geluid geven. dus aan de slag , maar dat word dus volgende week. Hennie

  • Jati

    Hennie Landman Schreef:

    ——————————————————-

    > Wie weet waar ik het knisper{ papier?] of wat er

    > in zo n knisperdoekje zit kan kopen? ik wil ze

    > zelf gaan maken als kadotje in 10 dagen mand,

    >

    > groetjes Hennie

  • Carlijn

    BraadZak