op zoek: the caswell quilt

  • lia.vandenbrand@live.nl

    Ben op zoek naar het patroon van the Caswell quilt. Een prachtige (reproductie) applicatiequilt. Kan het patroon alleen in Australie vinden. Weet iemand of het in Nederland ook te koop is, of heeft iemand het misschien ???

  • Ageeth Dorsman

    Ja, Lia, ik ken deze quilt, en wat is het een beauty! Maar volgens mij klopt het helemaal, dat het patroon van deze quilt (ontworpen door Corliss Searcey) alleen in Australie

    te koop is. Ben wel benieuwd of er nog andere reacties op komen, want ik ben ook wel nieuwsgierig of hij toch misschien ergens in NL verkrijgbaar is.

    Veel succes! Groetjes van Ageeth

  • dia

    Petra Prins verkoopt patronen van Threadbear, misschien heeft ze deze of wil hem bestellen? Hetzelfde geldt voor Dorry in Tilburg (Quilt it)

  • Thea H.

    Quilthuis Lieselotje in Hoorn heeft heel veel contacten in Australie en gaat er ook wel eens heen.

    Misschien kan zij je helpen. Volgens mij (even op de site kijken) is ze nu even gesloten.

  • Klaasje

    Wie kan mij helpen aan het patroon Caswell. Wil het graag kopen hier in Nederland.

  • Ann

    Ik heb onlangs drie patronen in Australië besteld (ze waren echt niet op een andere manier te verkrijgen) en ze waren er binnen enkele dagen en zonder overdreven transportkosten.

    Willen jullie een patroon van deze quilt? Gewoon gelijk bestellen bij een Australische online winkel.

    Groetjes,

    Ann