beetje voorbarig, maar op de valreep van het sluiten van het oude prikbord, prikborddag 2015 Zuid Beijerland

  • angeline van wijlen

    Hallo dames,

    Wat een lang onderwerp hé.

    Gezien de perikelen bij het registreren en inloggen op het nieuwe prikbord ( het komt uiteindelijk allemaal goed, zijn alleen de kinderziektes nu ) toch nog maar even op het oude prikbord een aankondiging doen.

    Tatadadada;

    Prikborddag 2015 Zuid Beijerland.

    Bij leven en welzijn wil ik in maart/april 2015 weer een Prikborddag organiseren.

    De exacte datum is nog niet bekend, ik wil jullie vragen of er interesse is en zoja, in welke maand? maart of april en

    bestaat er voorkeur voor een doordeweekse dag of zaterdag?

    Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met jullie voorkeur, meeste stemmen gelden, en ik ben afhankelijk van de agenda

    van de beschikbare ruimte.

    Graag jullie reactie naar email adres: deboerenquiltkip@upcmail.nl ( dan heb ik gelijk jullie emailadres )

    Natuurlijk zal ik begin 2015 nog een oproep plaatsen op het nieuwe prikbord.

    Tot ziens en met vriendelijke groet,

    Angeline

    Alvast bedankt voor jullie reactie

  • Carla C. Zeist

    Natuurlijk interesse ik heb je gemaild!!

  • Foxy50

    Lijkt me erg leuk, zeker nu het niet zo ver reizen voor mij is. Ik heb je inmiddels gemaild!

    Groetjes,

    Nel

  • Elly L.

    Tip

    Je kunt het beter op beide prikborden plaatsen

  • quiltingmieke@gmail.com

    HOi ,

    Ik vindt het prima als het weer wordt georganiseerd (de vorige keer was het goed bevallen

    dus ik zal zeker komen,

    groetjes van (Anne)Mieke uit Maarssen