Sinaasappelschillen quilt en nieuw forum???

  • marijke

    Een tijdje geleden waren dit de eerste sinaasappelblokken en nu door giften en ruilen van lapjes is hij aardig gegroeid… gaan jullie een keertje kijken op www.quiltcrea.blogspot.nl dat zou ik leuk vinden en nogmaals hartelijk dank voor alle quiltsters die deze quilt mogelijk hebben gemaakt ze zou er nooit zijn gekomen zonder jullie hulp!

    En nu een vraag over het nieuwe forum… dacht al een tijdje dat nieuwe moet het installeren best griezelig… en best lastig… wist mijn ww niet meer en nieuw wachtwoord aangevraagd hier geklikt en de link aangeklikt beiden werkte niet… dan weer andere mailadres en andere namen… nou ja met kunst en vliegwerk uiteindelijk is het gelukt… maar mijn vraag is…

    Nu zijn er eigenlijk 2 prikborden blijven ze naast elkaar bestaan of….???? wanneer verdwijnt deze oude…???? sorry misschien is het in de vorige posten van jullie al aan de orde gekomen maar kon het niet 1 2 3 vinden…. en heb al een hele lange tijd niet op gepost…

    Alvast bedankt en zie jullie graag terug op mijn blog http://www.quiltcrea.blogspot.nl

    groetjes van Marijke

  • gea

    Ik zag al dat het aanmelden op het nieuwe forum is gelukt en dat je daar ook al een bericht hebt geplaatst

    Dit prikbord blijft tot 1 september in gebruik en gaat dan op read only. Dat wil zeggen dat het nog wel blijft bestaan (voorlopig) maar dat er niet meer gereageerd kan worden

    Dus nu hebben we een overgangs periode

    Gelukkig verloopt de overstap voor de meesten soepel, soms gaat het mis maar tot nu toe heb ik nog iedereen kunnen helpen

    Ik verwacht dan ook dat we in september zonder problemen over zijn op het forum

  • marijke

    Dank je wel Gea, helemaal duidelijk!

    groetjes van Marijke

  • nel_koppelaar@hotmail.com

    Hallo

    Misschien een vreemde opmerking, maar ik vind het nieuwe forum lastig lezen omdat de volgorde precies andersom is, oude berichten staan boven aan…

    Ben ik de enigste die dat niet prettig vind?

    Gr Nel

  • gea

    Nel volgens mij is het zo dat het bericht waar het laatst op gereageerd wordt bovenaan staat in de lijst en als je daar op klikt krijg je het zelfde draadje als hier, de nieuwste reactie onderaan

    Berichten waar niet (meer) op gereageerd wordt zakken naar beneden

    Dus als je op een oud bericht reageerd komt die automatisch weer boven

  • marijke

    Nel dat dacht ik eerst ook…

    maar de berichten van Gea blijven bovenaan staan en daaronder niet duidelijk een onderscheiden van haar berichten….

    komen de nieuwe ik vond het ook verwarrend…

    groetjes van Marijke

  • Marjolein Ztm

    Dat is zoiets als wat op dit forum sticky heet. Vastgezette onderwerpen dus.

    Nieuwe berichten en reacties kun je herkennen door de datum en tijd in de rechter kolom. Is even wennen, maar dan is het niet onhandig. En ja, ik vind sommige dingen ook nog lastig en hoop dat er tzt nog wat handigheidjes bijkomen.