BELANGRIJKE VRAAG OVER DE BOM'S!!!!!!!!!!

  • Carla C. Zeist

    Omdat ik de indruk begin te krijgen dat iedereen hier heel goed zelf de Bom's die ze willen volgen in de gaten kan houden wil ik de aantal linkjes behoorlijk inkorten op het nieuwe forum.

    Voornamelijk omdat daar waarschijnlijk door de layout van de pagina problemen zijn met te lange linkjes.

    Hier worden die automatisch ingekort maar op het forum gaat alles aan elkaar vast staan.

    En dat is het nu iedere keer een mega karwei om het op het forum weer goed te zetten na het plaatsen, de tijd en keren dat je dat doet zijn ook nog eens beperkt.

    Ik wil dat best proberen om het te blijven doen als er behoefte aan is maar als er maar weinige gebruik van maken is dat een beetje zonde van mijn tijd.

    Als ik de BOM's meld zonder de verdere linkjes erbij zal het denk ik beter gaan.

    Graag hoor ik de reacties en als er vele reageren dat het liever zo moet blijven zal ik proberen te doen wat kan.

    ik blijf er zelf zeker een aantal opslaan dus kom gerust bij mij vragen dan help ik graag bij vergeten blokken.

  • Rita M.

    dag Carla , ik kan er best mee leven als u de blog of site vermeld vermeld dan kan ik zelf ook de bestanden of patroon downloaden ,