iemand die mij kan en wil helpen...

  • dang14300@hotmail.com

    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw hier. Mijn beste vriendin gaat volgende maand oktober trouwen en ik wil een quilt met hun fotos erop zetten, is dat mogelijk en

    hoelang duurt dat en hoeveel zou dat kosten??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Criselda

  • Rian

    Hallo Criselda

    Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft. Even voor de duidelijkheid, dat ik het goed begrijp: je quilt zelf niet, je zoekt iemand die voor jou in minder dan een maand een quilt met foto's wil maken.

    Ikzelf zie zoiets absoluut niet zitten. Maar wellicht iemand anders.

    Al acht ik die kans vrij klein, want je vraagt nogal wat.

    Nu heb ik geen idee over welk maat je het hebt. Een miniquiltje of een voor op een tweepersoons bed. Een klein ding is nou eenmaal sneller klaar dan een grote.

    Daarnaast krijg je in ieder geval materiaalkosten. Ook afhankelijk van het formaat.

    Een indicatie: een meter quiltstof van 110 cm breed kost al gauw rond de 18 euro per meter.

    Daarbij komt nog stof voor de achterkant en tussenvulling en het garen, materiaal om foto's op stof te zetten. Zoek maar eens via de quilten-startpagina een webwinkel op, dan heb je een idee van de materiaalkosten.

    En dan krijg je nog maakkosten. Ik denk niet dat er iemand is die dit voor niets wil maken.

    Er zullen echt de nodige uurtjes in gaan zitten.

    Zeker gezien het tijdsbestek denk ik dat er weinig mensen zullen reageren.

    Heel veel succes in ieder geval.