In een keer gelukt! en nog meer.... met wat leuke quiltfoto's

  • Babette

    Gelukkig koste het mij niet heel veel moeite om in te loggen. Daar ben ik al erg blij om. 

    Ik zie al bekende namen voorbij komen. Ik ben benieuwd wie er allemaal al over is.

    Veel van jullie zullen op vakantie zijn of nog gaan, ikzelf ben ook op vakantie en probeer ondertussen toch een beetje werken, want ik heb altijd wel wat te doen. Ik heb mijn volgende hoek voor mijn Mariner's Compass afgemaakt, maar op het vorige forum hebben jullie dat misschien al gezien. Daar was de hoek bijna af en deze is nu helemaal af en ik hoop dat ik de hoek er zo aan kan zetten. Hieronder zien jullie hoe de hoek er uit gaat komen te zien.

    Ook heb ik een veren quiltpatroon ontworpen voor een vrije rand van dit quiltje. Die rand zit dus inmiddels om het quiltje er onder. Ik bedenk mij nu dat ik daar nog nooit een foto van heb gemaakt in zijn geheel. Binnenkort maar eens doen dus!

    Dit is dus het quiltje dat hoort bij de roze en turqoise rand.

    Mijn vakantie duurt nog tot en met woensdag, dan ga ik weer terug naar mijn eigen huis. De kinderen hebben nog vakantie tot 16 september.

    Dus voor mij ook nog wat vrije tijd, Heerlijk!!!!!!!!!!!

     

    Quilty Greets, BABETTE.

    BABETTE's blog