Hoi Iedereen!!!!
* Rian, ik ben benieuwd naar je Optische Ilusie quilt! en ik vind het super spannend om voor de Bernina blog te gaan schrijven. Het is alleen nog even wachten tot mijn account is aangemaakt, want ik heb al een stukje waar ik over kan gaan schrijven.
* Oh Cora, laat het gewoon over je heen komen en begin aan Stevie's Garden gewoon stukje voor stukje, desnoods raadpleeg je Google. Ik denk dat de applicatie's niet te moeilijk zijn.
* Nel, als het een FQ verjaardaglapjes ruil was geweest had ik mee gedaan. Ik hoop dat die kosten nog meevallen uit NL, het is hier in Italië heel duur geworden. Mijn Wimmetjes zijn ook UFO's…
* Cathom, wat knap van je eerst al die quilts af werken. Ik heb ook nog het een en ander liggen, ik hoop dat ik toch ook aan meer dingen toe kom dit jaar!!
* Erika een DMNAAS is ook niet leuk als die steeds groeit, ik hoop dat 'ie kleiner wordt dit jaar!!
* Mieke, jij gaat veel leuke dingen doen dit jaar. Wat lastig dat er een fout zat in het patroon. Fijn dat het nu klopt en je door kan gaan en ook aan je DJ en HSH natuurlijk.
Ik hoop dat jullie ons lezers ook op de hoogte houden met foto's, want quiltsters zijn een “beetje” nieuwsgierig.
Ik ben benieuwd wat de anderen nog gaan maken!!